محصولات برند Prody شرکت کاوشگر سپهر جوان

مقدمه

شرکت تولیدی کاوشگر سپهر جوان سالهاست که به عنوان متخصص صنایع بایوتکنولوژی در کشور عزیزمان ایران در خدمت تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار می باشد و پروژه های مختلفی را برای کمک به افزایش کیفیت و راندمان شرکتهای مختلف در حوزه بایوتکنولوژی انجام داده است.

این شرکت افتخار دارد که گامهای مهمی را در تولید محصولاتی دانش بنیان که برای اعتلای سطح سلامتی و آرامش مردم مهم می باشند برداشته است . از دیگر فعالیتهای کاوشگر سپهر جوان ، طراحی ، ساخت و اجرای صنایع مختلفی است که در ارتباط با تخمیر و و ساکارومایسیس سروزیه هستند و اختصاصا جزو صنایع بایوتکنولوژی می باشند . دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در مسیر ماموریت خود با استفاده از راهنمایی های  اساتید برتر کشور با بررسی مشکلات صنایع مختلف به دنبال تولید و افزایش کیفیت محصولاتی است که سطح سود آوری کسب و کار ها را افزایش می دهد

طرح مساله

پوشیده نیست مشکلاتی که در صنعت دامپروری وجود دارد که علاوه بر کاهش چشم گیر سود دامپروری ها و هدر رفت منابع کشور ، موجب ازبین رفتن رفاه حیوانات نیز می گردد. بیایید به برخی از آنها بپردازیم :

1- حدود 38 درصد از زیان دامپروری ناشی از اسهال گوساله هاست

2- عدم توجه به مدیریت تغذیه گاوها در دوره انتقال موجب کاهش چشمگیر تولید می گردد

3- بسیاری از عوامل بیماری زا در طیور ناشی از عدم سلامت دستگاه گوارش است و …

این مسایل و دلایل دیگر ، ما را بر آن داشت که در حوزه دامپزشکی داروهایی را تولید کنیم و به صنعت دامپروری کمک کنیم . داروهایی که سالهاست در صنعت دامپروری اروپا و آمریکا در جهت کمک به صنعت دامپروی تولید و توزیع می شوند.

سازمان

کاوشگر سپهر جوان با اشتغال بیش از 50 نفر مستقیم در این صنعت و با تولید داروهای دامپزشکی کمک شایانی به سلامت تغذیه ای جامعه خواهد نمود .

تولیدات شرکت در حوزه های مختلف دارویی اعم از دام ، طیور ، آبزیان ، حیوانات خانگی ، اسب و زنبور و عرضه آنها به شبکه داروخانه های کشور باعث رضایتمندی بالای مشتریان شده است .

تولید محصولات سلامت محور بر پایه استفاده از میکروارگانیسمها خصوصا از تجزیه جداره سلولی مخمر ، مانان و بتاگلوکان و همچنین انواع مخمر جزو سیاست های اجرایی شرکت می باشد.

مجوزها

خوشبختانه محصولات شرکت از طرف سازمان دامپزشکی کشور با استقبال زیادی روبرو شده اند و پس از آنالیز های مکرر در شرایط مختلف و تست های مکرر در فارمهای نحت کنترل ، پروانه بهره برداری و محوز ساخت آنها تحت برند Prody و 4 محصول Prody 250 ویژه نشخوارکنندگان ، Prody300 برای حیوانات خانگی ، Prody 350 پری بیوتیک اسب و Prody400 ویژه زنبور عسل صادر گردیده است .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!